זמן אספקה ותנאי רכישה:
תנאי אספקה
1. החנות תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
2. באם לא צוין זמן אספקה בתהליך הרכישה באתר, זמן האספקה להם מתחייבת החברה הינו 14 ימי עבודה. עם זאת החברה תעשה כמיטב יכולתה לזרז את זמן האספקה ל- 2-5 ימי עסקים, לא כולל היום בו נסגרה העסקה, מלבד האיזורים המוחרגים ע"י חברת השליחויות בוטיק 24.
את רשימת הישובים החריגים ניתן לראות בקישור זה: https://www.24delivery.org/faq
3. זמני אספקת המוצרים כוללים רק ימי עסקים, ימי עסקים הינם ימים א-ה, לא כולל שישי שבת , ערבי חג ,ימי חג ומועדים.
4. החברה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה . לדוגמא:
כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע, שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או שיבוש בחברת הובלת המוצרים וכן כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
5. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח
6. המחירים אינם כוללים משלוח/הובלה/ הרכבה, אלא אם כן צוין אחרת. יובהר כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח.
7. במידה ומלאי לא קיים למוצר, לא יבוצע חיוב בכרטיס ואנו נעדכן את הלקוח.
1. החנות תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
2. באם לא צוין זמן אספקה בתהליך הרכישה באתר, זמן האספקה להם מתחייבת החברה הינו 14 ימי עבודה. עם זאת החברה תעשה כמיטב יכולתה לזרז את זמן האספקה ל- 2-5 ימי עסקים, לא כולל היום בו נסגרה העסקה, מלבד האיזורים המוחרגים ע"י חברת השליחויות בוטיק 24.
את רשימת הישובים החריגים ניתן לראות בקישור זה: https://www.24delivery.org/faq
3. זמני אספקת המוצרים כוללים רק ימי עסקים, ימי עסקים הינם ימים א-ה, לא כולל שישי שבת , ערבי חג ,ימי חג ומועדים.
4. החברה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה . לדוגמא:
כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע, שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או שיבוש בחברת הובלת המוצרים וכן כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
5. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח
6. המחירים אינם כוללים משלוח/הובלה/ הרכבה, אלא אם כן צוין אחרת. יובהר כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח.
7. במידה ומלאי לא קיים למוצר, לא יבוצע חיוב בכרטיס ואנו נעדכן את הלקוח.
מדיניות החזרת מוצרים:
תנאי ביטול עסקה / החזרת מוצר
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק.)
2. ניתן לבטל רכישה / להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדוא"ל/בכתב ו/או בפקס בצירוף החשבונית המקורית
3. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספק, על הלקוח. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, כשהוא חדש ולא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא שלמה בצירוף חשבונית מקורית
4. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה יצא מהספק.
5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, או אריזה שנפתחה או נפגמה.
6. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
6.1 נפלה טעות כתיב , במחיר המוצר או בתיאור המוצר.
6.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
6.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקינה.
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בעת ההרשמה.
8. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בדוא"ל או בטלפון ללקוח. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי .
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק.)
2. ניתן לבטל רכישה / להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדוא"ל/בכתב ו/או בפקס בצירוף החשבונית המקורית
3. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספק, על הלקוח. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, כשהוא חדש ולא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא שלמה בצירוף חשבונית מקורית
4. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה יצא מהספק.
5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, או אריזה שנפתחה או נפגמה.
6. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
6.1 נפלה טעות כתיב , במחיר המוצר או בתיאור המוצר.
6.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
6.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקינה.
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בעת ההרשמה.
8. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בדוא"ל או בטלפון ללקוח. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי .
תגובות: